Edward van den Bosch

Edward van den Bosch richt zich op ondernemers die steun kunnen gebruiken bij hun marketing en verkoop, bedrijfsvoering, inkoop, en strategie.

“Mijn werkwijze als adviseur is gebouwd op de interactieve samenwerking die ik heb met mijn klanten in de reclamewereld.
Mijn motto is dan ook: ‘Met een luisterend oor en oog voor detail laat ik graag het beste in mensen naar boven komen.”

Achtergrond en ervaring
Edward is in 1979 gestart op de reclameafdeling van Panasonic. Aansluitend bij een van Nederlands grootste reclamebureaus (Publicis) gewerkt met Campina, General Electric, Honeywell, Organon, KNP, Maggi, Philips en nog meer aansprekende merken. Ook is Edward ruim 10 jaar commercieel actief geweest in de grafimedia-industrie in Eindhoven en Oss.

De laatste 25 jaar is hij actief als zelfstandig coach en creatief adviseur op het gebied van marketingcommunicatie (De Marcom Architect en Edvance).
Als adviseur van Ondernemersklankbord ondersteunde hij ondernemers in verschillende branches en op verschillende terreinen: dienstverlening, retail, coaching, vastgoed, ict en lichtmanagement.