Masterclass: De arbeidsmarkt: digitaal, met de mens centraal

Artificial intelligence, learning agility tests, merkdenken, de medewerker als regisseur van zijn eigen carrière én ambassadeur van jouw organisatie. Het zijn de belangrijkste ontwikkelingen op de arbeidsmarkt voor 2019. Wat betekenen deze en andere trends voor je personeelsbeleid? Je hoort het op 14 maart tijdens:

Masterclass Adriaan Belonje
De arbeidsmarkt: digitaal, met de mens centraal

Adriaan Belonje is CCO van USG People. Hij deelt tijdens zijn masterclass zijn visie op de arbeidsmarkt. Zo gaat Artificial intelligence bij werving en selectie een nog grotere rol spelen. Hoe kun je slimme tools inzetten voor jouw organisatie? Na afloop heb je niet alleen de inzichten in de belangrijkste trends, maar ook het antwoord op de vraag hoe je als organisatie voorop loopt in deze snel veranderende arbeidsmarkt.

Deze trends (en veel meer andere ontwikkelingen) komen aan bod:

Slimme tools die de persoonlijke aanpak naar een hoger plan tillen.
De noodzaak van het ‘denken als een merk’.
Het inzetten van je medewerkers als ambassadeurs.
De komst van twee nieuwe generaties (Millennials en Generatie Swipe). Wat betekent dat voor je organisatie?
De medewerker als regisseur van zijn eigen loopbaan.
Het einde van de afdeling: de toekomst is aan flexibele projectteams.

Na de masterclass heb je dé handvatten waarmee je jouw organisatie up-to-date houdt. Direct toepasbaar in de praktijk.

Kom naar de masterclass!
Datum Donderdag 14 maart
Inloop 08.30 uur
Masterclass 09.00 uur
Netwerken 10.30 – 11.00 uur
Locatie *techniekHuys, De Run 4250 Eindhoven
Kosten 95 euro*)
*) Deelname aan deze masterclass bedraagt 95 euro. Indien u door een van onze partners bent uitgenodigd kunt u gratis deelnemen door vermelding van de naam van de partner in het veld ‘opmerkingen’. Leden van MKB Eindhoven kunnen elk (lidmaatschaps)jaar aan 4 masterclasses gratis deelnemen. Meer over het bedrijfslidmaatschap van MKB Eindhoven.

Aanmelden

Bekijk hier meer masterclasses en bijeenkomsten